מקלב דורש: לעצור את 'התרגיל' של חברות הביטוח

ח"כ אורי מקלב שקיבל פניות רבות בעניין, פנה בדחיפות למפקחת על הביטוחים במשרד האוצר הגב' דורית סלינגר ודרש ממנה שלא לאשר לחברות הביטוח את העלאה הזו.
איתי גדסי 1 Comment on מקלב דורש: לעצור את 'התרגיל' של חברות הביטוח

בעקבות הודעת משרד האוצר בחודש האחרון על הוזלת מחירי ביטוח החובה של הרכבים, מתברר כי חברות הביטוח נקטו ב"תרגיל" וכנגד הורדת מחירי ביטוח החובה התייקרו מחירי ביטוח המקיף וצד ג' באחוזים נרחבים • "הציבור אינו צריך לשלם מכיסו את ההפסד של חברות הביטוח"

רכבים • אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
ח"כ אורי מקלב שקיבל פניות רבות בעניין, פנה בדחיפות למפקחת על הביטוחים במשרד האוצר הגב' דורית סלינגר ודרש ממנה שלא לאשר לחברות הביטוח את העלאה הזו.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות הודעת משרד האוצר בחודש האחרון על הוזלת מחירי ביטוח החובה של הרכבים, מתברר כי חברות הביטוח נקטו ב"תרגיל" וכנגד הורדת מחירי ביטוח החובה התייקרו מחירי ביטוח המקיף וצד ג' באחוזים נרחבים.

ח"כ אורי מקלב שקיבל פניות רבות בעניין, פנה בדחיפות למפקחת על הביטוחים במשרד האוצר הגב' דורית סלינגר ודרש ממנה שלא לאשר לחברות הביטוח את העלאה הזו.

"לא יתכן" כתב מקלב, "כי ביד אחת משרד האוצר מכריז על פעילות משרדו בהורדת יוקר המחיה ובהוזלת מחירי הביטוח, וביד השניה עוצם עיניים ומאפשר לחברות הביטוח להעלות מנגד את מחירי הביטוחים האחרים שבפועל רוב בעלי הרכבים מבוטחים בהם".

"הציבור אינו צריך לשלם מכיסו את ההפסד של חברות הביטוח בעקבות רצון הממשלה להוכיח כי היא פועלת למען הורדת יוקר המחיה", סיים מקלב את פנייתו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה ממש בחינת לועג לרש, שמקלב מתעסק בכאלו זוטות במקום לנסות לתקן ולמזער נזקים בחוק הליב"ה כפי שעבר ביום זה
    חוק זה יזכר לדראון עולם!
    במקום להסדיר בחוק את תקצוב החינוך החרדי תוך שמירה מוקפדת על עצמאותו
    הוסיפו בחוק "המתוקן" סעיף מיוחד (5א) לפיו: "השר רשאי לקבוע , בתקנות, הוראות ותנאים שעל מוסד חינוך לקיימם לצורך מתן הוראת פטור לגביו לפי סעיף קטן זה, ובכלל זה לעניין הפעלת המוסד".
    לעומת זאת בחוק המקורי משנת תש"ט שנוסח בתיאום עם החכי"ם החרדים בהתאם לדרישתו התקיפה מרן רי"ז הלוי מבריסק זצוק"ל, הנוסח של סעיף זה (5א) נכתב כדלהלן: " השר רשאי להורות, בהוראה שתפורסם ברשומות, כי ההורים של ילדים ושל נערים, וכן הנערים עצמם, הלומדים באופן סדיר במוסד חינוך המתואר באותה הוראה, ואינו מוסד חינוך מוכר – יהיו פטורים מן החובות המוטלות עליהם לפי סעיף 4."
    ראו גם ראו את ההבדלים העצומים, בנוסח הישן אין שום אזכור של סמכות לשר לקבוע או להתערב בנעשה במוסד הפטור, ואלו בנוסח "המתוקן" יכול השר לקבוע בתקנות הוראות ותנאים לגבי עצם הפעלת מוסד הפטור גם אם הוא לא מתוקצב, לפי חוק נוראי זה חסל סדר עצמאות החינוך החרדי, ואפילו מוסדות כמו הת"ת בבית החזו"א שאינו מקבל כסף מהמדינה, ואפילו תלמודי תורה של סאטמר, יהיו מחוייבים לתקנות והתנאים של שר החינוך ולפיקוח של מפקחי משרד החינוך לאכיפתם.
    זהו היה יום שחור ונורא.
    אין ספק שדבר כזה לא יכל לקרות בחיי מרן עט"ר הגרי"ש אלישיב זצוק"ל שהיום חל יום פטירתו הרביעי
    עיקר הטענות מופנות לסגן השר פורוש ולליצמן ומוזס שלאורך כל המאבק התנכרו לעקרונות שהם ממש ציפור הנפש, וגם הכשילו נסיונות שקצת ניסה גפני לפעול בעניין, והחלישו אותו על ידי ביקורת היוצרת תדמית של איש מלחמות
    אבל בסופו של דבר כל החכי"ם מיהדות התורה לרבות גפני, מקלב,,ויעקב אשר נושאים באחריות כבידה למה שנעשה על ידם!!!